فود بلاگر شناخته شده ایرانی با بیش از یک میلیون فالوور، برای هر پست تبلیغاتی تا ۱۲۰ میلیون تومان دریافت میکند؛ رقمی که قدرت بالای اینفلوئنسرها در بازار تبلیغات دیجیتال ایران را به نمایش میگذارد.
او اعلام کرد که با حدود ۱.۲ میلیون فالوور، برای هر پست تبلیغاتی بین ۷۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان دریافت میکند و تعرفه استوریها و همکاریهای ویژه حتی بالاتر از این رقم است.
این اعداد، که نشاندهنده قدرت بالای اینفلوئنسرها در بازار تبلیغات دیجیتال ایران در سال ۱۴۰۴ است، بار دیگر توجهها را به سمت درآمدهای کلان حوزه فود بلاگری جلب کرده است.
منبع: خبر فوری
بدون دیدگاه