کالکشن جدید پاییز و زمستان چرم مشهد با نام «درنگ» آمده تا در دنیای پرشتاب امروز، لحظهای آرامش و اصالت را به شما هدیه دهد.
رشد بیوقفه و اعجابانگیز تکنولوژی، درست همچون شمشیری دولبه مینماید – و یا حتی دو روی یک سکه- که یک روی لبه آن، تسهیل و تسریع امور است و روی لبه دیگر، ربودن هوش و حواس و تمرکز ما انسانها. ابزارها و نمودهای فناورانهای که رسالتشان قرار بوده فراهم آوردن آسایش و راحتی باشد، در کمال شگفتی خود اسباب سلب آرام و قرار ما شدهاند و لحظهای آسایش و درنگ را از ما دریغ ساختهاند. در مواجهه با چنین سرشت دوگانهای ]که توامان سود و ضرر نصیبمان خواهد ساخت[، حد اعلای رسالت ما بهرهمندی حسابشده از مواهب و مزایای تکنولوژی و تلاش و تکاپو برای تقلیل و کاستن از مضرات آن است. قصد و رسالتی که شاید با دعوت به تعاملی توام با تأمل در بستری گرم و صمیمی، چندان دور از دسترس نباشد. بستری به گرما و صمیمیت چرم و دعوتی از جنس درنگ به میزبانی و میدانداری چرم مشهد در کالکشن پاییز و زمستان 1404.

سرِشت زایا و پویای دنیای مد همراه با سرعت بالای سِیر تحولات در جهان پیرامونمان، نقشی غیر قابل انکار در شکل دادن به ذائقه و سلیقه مشتریان ایفا میکند و معرفی کالکشنهای جدید و فصلی، تدبیر و تمهیدیست برای واکنش بایسته و پاسخگویی شایسته به چنین سلایق و علایقی که دائما در حال تغییر و نمو هستند.
در میانه تحولات و تردیدهای زمانه ما و همه هیاهو های عصر تکنولوژی، کالکشن «درنگ» چرم مشهد آمده تا با تولد و تبلورش، دعوتی برای تامل و طمانینه باشد. لحظهای مکث برای اندیشیدن به آنچه که از تجربه زیستن اندوختهایم تا مجالی فراهم شود برای کشف افق هایی تازه و همچنین رهتوشهای برای ساخت و پرداخت مسیر آینده. بازاندیشی در تجربیات و دستاوردها و تاملی در وقایع و واقعیات پیرامون که برای چرم مشهد و در آستانه 30 سالگی این مجموعه – و آغاز فصل تازه و پر طراوتی از حیات آن-، حتمی و حیاتی مینماید. اینجا همان نقطهایست که روح و موجودیت یک برند با مشتریانش یکی میشود تا همنفس و همقدم با آنها، بتواند در راستای تحقق اهدافش گام بردارد؛ اهدافی که محوریت اصلی عمده آنها، جلب و ارتقای رضایت، تحکیم اعتماد و پاسداشت حمایت همراهان و مشتریان گرانقدر چرم مشهد است.
همان گونه که در موسیقی، سکوت خود ” بستر پیدایش نغمات” است و در بستر قواعد بصری و هنرهای تجسمی، فضاهای خالی/ منفی- به عنوان عنصری پایه و سازنده- در خوانش و تعامل با اثر، نقشی اساسی ایفا میکند، “درنگ” نیز لازم و ملزوم جریان جاری زندگیست و به آن عمق و معنا میبخشد. کالکشن درنگ چرم مشهد درست حول همین مفاهیم انسانی و چنین فلسفههای استواری توسعه یافته که در ترکیب با کیفیت برتر و دوامِ ثابتشده محصولات چرم مشهد، انتخابی هوشمندانه و همراهی برای همه عمر را به مشتریان و مخاطبان عرضهمیدارد.

بسیاری از کمپانی های معتبر و مطرح جهان – خصوصا برندهای فعال در عرصه مُد و فشن- برای خود دارای فلسفه و زبان طراحی مُدوَن و مشخصی هستند که همانند امضایی شاخص – و در سطوح مختلف- بر جسم و شمایل محصولاتشان خودنمایی می کند و به آنها روح و هویتی اصیل و یکپارچه میبخشد. این امضای طراحی، نه تنها باعث و بانی تمایز محصولات یک برند در قیاس با رقبایش خواهد بود، بلکه موجب میشود در یک نگاه و بدون دقت و تمرکز بر روی برند و نشان تجاری محصول، مبدا و منشأ آن شناسایی شود.
در مسیر ارتقا و تحکیم جایگاه پریمیوم برند چرم مشهد و در جهت تطبیق روزافزون با روح زمانه و خواستههای پیدا و پنهان مشتریان، خلق یک هویت بصری منسجم به عنوان رسالتی محتوم و ماموریتی مهم برای تیم های دیزاین و مارکتینگ چرم مشهد تعریف شد که ثمره و ماحصل آن نخستین بار در کالکشن درنگ رخنمایی نموده است. نقش و الگویی که زین پس، زینتبخش طیف متنوعی از محصولات چرم مشهد است و هدایتگر هر دوخت، هر برش و هر بافت خواهد بود.
فضای وب و شبکههای اجتماعی امروزه مالامال از محتواهای تولید شده توسط هوش مصنوعی است و استفاده گسترده از این ابزار، از دریچه پارامترهای کیفی – و حتی اخلاقی- نتایج متنوعی را به دنبال داشته است؛ نتایجی که بعضا غیر حرفه ای و غیر مسئولانه بودهاند و حتی اثراتی مخرب به بار آوردهاند. در این بین، عرصه مارکتینگ نیز تاثیرپذیری شگرفی از مواهب و مضرات هوش مصنوعی داشته و در فضای سنگین رقابت بین شرکتها، اتکا به AI را دیگر باید امری گریزناپذیر تلقی نمود.
به عنوان برندی پریمیوم که حرفهایگری و روزآمد بودن در اِکو سیستم کسب و کاری همواره سرمشق و چراغ راه آن بوده، مجموعه چرم مشهد نیز در کمپین معرفی و تبلیغ کالکشن درنگ، بهرهگیری از هوش مصنوعی را در دستور کار خود قرار داده است. نکته شایان توجه اینست که خروجی و ماحصل نهایی، به قدری با وسواس و دقت ساخته و پرداخته شده که مرزهای میان واقعیت و واقعیت مجازی در آن محو و بسیار کمرنگ به چشم میآید. همچنین، در قیاس با تلاشهای پیشین بسیاری دیگر از برندهای ایرانی در این عرصه، کیفیتی به مراتب بالاتر ارائه شده که حس انسانی بیشتری در آن جریان دارد؛ خروجی و نتیجه درخشانی که مهر تایید دیگریست بر نگاه نوین و پیشگامیِ مُصرانه و همهجانبه چرم مشهد.
منبع: خبر فوری
بدون دیدگاه