توئیتر شخصی سرپرست استقلال جای رسانه رسمی را گرفت؟ جنجال‌ تازه در باشگاه محبوب!

با ورود علی تاجرنیا به فضای مجازی، توئیتر شخصی او به‌جای رسانه رسمی باشگاه استقلال خبررسانی می‌کند و این موضوع سوالات زیادی درباره جایگاه رسانه‌های رسمی باشگاه ایجاد کرده است.

توئیتر شخصی سرپرست استقلال جای رسانه رسمی را گرفت؟ جنجال‌ تازه در باشگاه محبوب!
سامان تهرانی
سامان تهرانی
نویسنده

به گزارش نمابان و به نقل از خبرگزاری تسنیم، هر باشگاه به طور مشخص دارای رسانه‌هایی است که از طریق آنها اطلاع‌رسانی می‌کند. این رسانه‌ها می‌توانند سایت باشند یا شبکه‌های مختلف اجتماعی؛ مهم اما این است که خبرهای رسمی و قطعی باید از طریق «رسانه رسمی» اطلاع‌رسانی شوند.

در باشگاه استقلال اما اینگونه نیست و علاقه شخصی سرپرست باشگاه به بودن در فضای مجازی سبب شده توئیتر شخصی او (شبکه X) جای رسانه‌های رسمی استقلال را بگیرد؛ گویی علی تاجرنیا، رسانه‌های رسمی استقلال را رقیب خود می‌داند که اینگونه تلاش می‌کند خبرهای مهم را ابتدا خودش منتشر کند.

کمی به عقب برگردیم. روز 2 تیر سال 1404 ساپینتو قراردادش را با استقلال امضا کرد. مهم‌ترین خبر سال به جای اینکه ابتدا از سوی باشگاه اعلام شود توسط تاجرنیا در شبکه X انتشار یافت تا رئیس هیئت مدیره یک بر صفر از رسانه رسمی استقلال پیش بیفتد.

تیم فوتبال استقلال ,

انتخاب دستیار سرمربی نیز قاعدتاً جزو خبرهای مهم محسوب می‌شود به خصوص اینکه آن شخص وریا غفوری باشد. تاجرنیا این فرصت طلایی را نیز از دست نداد و این بار هم پیش از رسانه باشگاه اقدام به انتشار خبر کرد.

تیم فوتبال استقلال ,

سومین مورد، شب گذشته رقم خورد و در شرایطی که استقلال بابت بسته شدن پنجره‌اش به دلیل پرونده منتظر محمد به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) اعتراض کرده بود، این اعتراض رد شد تا پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال از زمستان بسته شود. تاجرنیا این خبر را هم از دست نداد تا سومین گلش را به رسانه رسمی باشگاه بزند. این خبر از سوی باشگاه به صورت رسمی اعلام نشد.

تیم فوتبال استقلال ,

اکنون پرسش این است که صفحه X علی تاجرنیا، شخصی است یا رسانه رسمی باشگاه استقلال؟ این سؤالی است که ساعده سیما سخنگوی پیشین استقلال در یکی از نشست‌های خبری اینگونه به آن پاسخ داد: «خبرهایی که در صفحه X آقای تاجرنیا منتشر می‌شود اظهار نظر شخصی است و خبرهای رسمی از صفحه باشگاه اعلام می‌شود.» در واقعیت اما اینگونه نیست و صفحه شخصی سرپرست باشگاه تبدیل به رسانه اصلی شده است. روابط عمومی باشگاه استقلال که مدت‌هاست فعالیت خاصی ندارد و با این شرایط می‌توان پیشنهاد داد که متن، فیلم و تصاویر نشست‌های خبری ساپینتو و تمرین استقلال نیز به جای رسانه‌های باشگاه در صفحه شخصی تاجرنیا انتشار یابد تا بلکه به تعداد فالوورهای او اضافه شود.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

قیمت زنده طلا، سکه، دلار و ارز
عکس عاشقانه شیلا خداداد و همسر پزشکش روی تراس خانه