شوک توسعه‌ای فروشگاه‌های شهروند در نمایشگاه ایران ریتیل شو 1404!

فروشگاه‌های شهروند با محوریت توسعه در بخش‌های مختلف، حضوری پررنگ و تأثیرگذار در هفتمین نمایشگاه ایران ریتیل شو 1404 داشته و بستری ویژه برای تعامل با مدیران و فعالان صنعت خرده‌فروشی فراهم کرده است.

شوک توسعه‌ای فروشگاه‌های شهروند در نمایشگاه ایران ریتیل شو 1404!
سامان تهرانی
سامان تهرانی
نویسنده

به گزارش گروه اجتماعی نمابان و به نقل از خبرگزاری تسنیم، فروشگاه‌های شهروند به‌عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو و اثرگذار صنعت خرده‌فروشی، با تمرکز بر محورهای توسعه ارتباطات، توسعه بازرگانی، توسعه فروشگاهی، توسعه بازاریابی و توسعه کسب‌وکار در این نمایشگاه حضور یافته و امکان تعامل مؤثر با مدیران، فعالان و تصمیم‌گیران کلیدی صنعت خرده‌فروشی را فراهم کرده است.

غرفه فروشگاه‌های شهروند در این نمایشگاه به‌عنوان بستری برای گفت‌وگوهای تخصصی، مذاکرات حرفه‌ای و شناسایی فرصت‌های جدید همکاری طراحی شده است. در این فضا، تیم‌های تخصصی شهروند در حوزه‌های توسعه فروشگاهی، بازرگانی و بازاریابی با هدف بررسی مدل‌های نوین تأمین، فروش و همکاری‌های مشترک، در تعامل مستقیم با برندها، شرکت‌ها و فعالان صنعت خرده‌فروشی قرار دارند.

این دومین حضور شرکت شهروند در نمایشگاه ایران ریتیل شو است. این نمایشگاه طی هفت دوره برگزاری به سکویی مؤثر برای معرفی روندهای نوین، تبادل تجربه و تقویت هم‌افزایی میان بازیگران صنعت خرده‌فروشی تبدیل شده و حضور فروشگاه‌های شهروند در این رویداد در راستای نقش‌آفرینی موثر در توسعه همکاری‌های پایدار و ارتقای مدل‌های کسب‌وکار در صنعت خرده‌فروشی کشور ارزیابی می‌شود.

گفتنی است، نمایشگاه ایران ریتیل شو از 2 تا 5 دی‌ماه 1404، هم‌زمان با نخستین هفته زمستان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و در 5 سالن نمایشگاهی میزبان حدود 100 مشارکت‌کننده شامل 94 شرکت داخلی و نمایندگی 5 شرکت خارجی است. شرکت شهروند نیز در متراژی بالغ بر 280 متر مربع و در دو طبقه، در قسمت ورودی سالن 7 میزبان بازدیدکنندگان این رویداد است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

قیمت زنده طلا، سکه، دلار و ارز
قاب تاریخ | فخری خوروش در ۴۵ سالگی و در کنار عزت‌الله انتظامی