سیده معصومه بخشی با اشاره به تحقیقات جهاد دانشگاهی، ضعف در برندسازی و ناهماهنگی زنجیره ارزش را اصلیترین موانع توسعه بازار فرهنگ و هنر لرستان معرفی کرد.
سیده معصومه بخشی شنبه ۲۹ آذر در نشستی با عنوان چالشهای ساختاری و محیطی بازار فرهنگ و هنر لرستان، با اشاره به نتایج تحقیقات علمی جهاد دانشگاهی اظهار کرد: ضعف در برندسازی و ناهماهنگی در زنجیره ارزش تولیدات فرهنگی و هنری از جمله چالشهای ساختاری حوزه فرهنگ و هنر است.
وی خاطرنشان کرد: عدم شناخت بازار و ضعف در فروش و پیشبرد محصولات فرهنگی، مانع جدی توسعه این حوزه است.
به گزارش نمابان و به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان شنبه ۲۹ آذر، بخشی راهکارهایی نیز برای توسعه بازار فرهنگی استان ارائه کرد و گفت: ایجاد شبکه توزیع منسجم، بازاریابی هدفمند، تشکیل تعاونی ناشران و تقویت روابط شبکهای میتواند به بهبود وضعیت کمک کند.
مدیر مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی لرستان افزایش ماندگاری آثار تولیدی در جامعه را راهکار ساختاری توسعه بازار دانست و تأکید کرد: این امر با برندسازی، تقویت سرمایه فرهنگی، قیمتگذاری منطقی، نوآوری در تولید و ارتقای کیفیت محصولات فرهنگی امکانپذیر خواهد بود.
انتهای پیام
منبع: ایسنا
بدون دیدگاه