گرجی: تبدیل خدمات رضوی به جریان اجتماعی فراگیر تنها با کادرسازی ممکن است!

قاسم عزیززاده گرجی در گردهمایی کانون‌های تخصصی و محله‌ای شهرستان گلوگاه، ضرورت کادرسازی و شکل‌گیری جریان اجتماعی پایدار از خدمات رضوی را تاکید کرد.

گرجی: تبدیل خدمات رضوی به جریان اجتماعی فراگیر تنها با کادرسازی ممکن است!
سامان تهرانی
سامان تهرانی
نویسنده

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیز زاده گرجی ظهر پنجشنبه در گردهمایی دوره آموزشی و توانمندسازی کانون‌های تخصصی و محله‌ای، خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان گلوگاه افزود: کانون‌های محله‌ای را مهم‌ترین نقطه شبکه خدمت رضوی دانست و بر ضرورت کادرسازی، تشکیل بانک اطلاعات نیازها و تبدیل خدمات رضوی به یک جریان اجتماعی فراگیر تأکید کرد.

عزیززاده‌گرجی با تأکید بر اینکه تمام فعالیت‌های عملیاتی خدمت رضوی باید از دل محله‌ها شکل بگیرد گفت: عملیات میدانی خدمت تنها در کانون‌های محله‌ای انجام می‌شود و اگر می‌خواهیم خدمت رضوی اثرگذار باشد باید آن را به یک جریان اجتماعی هدفمند و خودجوش تبدیل کنیم.

وی با اشاره به شبکه‌سازی و اتحاد مورد تأکید اهل‌بیت (ع) افزود: خدمت رضوی باید همانند جبهه‌ای واحد در قالب یک شبکه منسجم عمل کند تا اثرگذاری واقعی حاصل شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان، اهمیت پشتوانه فکری و شناخت دقیق نیازهای محله را یادآور شد و گفت: اولین گام در برنامه‌ریزی نیازسنجی است هر فرد می‌تواند نیازهای محله را شناسایی و ثبت کند و پس از آن ظرفیت‌ها و توانایی‌های افراد و مجموعه‌ها باید در بانک اطلاعات محله ثبت شود تا خدمات با دقت و شمولیت مناسب ارائه شود.

عزیززاده‌گرجی بر کادرسازی در کانون‌های محله‌ای تأکید کرد و اظهار داشت: ضروری است از ظرفیت بانوان، نوجوانان و جوانان بهره گرفته شود هر کانون محله‌ای باید اعضای نوجوان و جوان خود را در جلسات مشارکت دهد تا جریان خدمت آینده‌ساز شکل گیرد.

وی همچنین بر ضرورت هماهنگی با کانون‌های تخصصی شهرستان و رعایت پیوست رسانه‌ای و اخلاق رضوی در تمام اقدامات تأکید کرد و گفت: به نام امام رضا (ع) باید با برنامه و نظم فعالیت کنیم تا خدمت رضوی اثربخش و ماندگار باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

📢 مهم‌ترین اخبار


شناسه خبر: 230989
۲۷ آذر ۱۴۰۴ | ساعت: ۱۶:۱۰ | بازدید: 0
اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

قیمت زنده طلا، سکه، دلار و ارز
قاب تاریخ| عکس‌های دیدنی از فخری خوروش و علی نصیریان روی سن تئاتر در دهه ۴۰