چرا تلویزیون‌های شهری و ویدئووال‌ها آینده تبلیغات را متحول می‌کنند؟

محمدرضا نوروزپور در آیین رونمایی پروژه توسعه زیرساخت‌های تبلیغات هوشمند، از نقش کلیدی فناوری‌های نوین در پویایی صنعت تبلیغات و جذب سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی سخن گفت.

چرا تلویزیون‌های شهری و ویدئووال‌ها آینده تبلیغات را متحول می‌کنند؟
سامان تهرانی
سامان تهرانی
نویسنده

به گزارش نمابان و به نقل از ایسنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه و تبلیغات، محمدرضا نوروزپور در آیین رونمایی از پروژه توسعه زیرساخت‌های تبلیغات محیطی و محاطی هوشمند که با حضور صدیف بیک‌زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، اعضای هیئت‌مدیره این شرکت و جمعی از فعالان اقتصادی و تبلیغاتی داخلی و خارجی برگزار شد، اظهار کرد: استفاده هدفمند از فناوری‌های نوین، زمینه‌ساز پویایی صنعت تبلیغات و افزایش انگیزه سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تشویق فعالان این حوزه به بهره‌گیری از ابزارهای نوین تبلیغاتی، از جمله تلویزیون‌های شهری و ویدئووال‌ها را در دستور کار دارد.

وی افزود: امید می‌رود با گسترش استفاده از فناوری‌های نوین در تمامی بخش‌های حوزه تبلیغات، این صنعت بتواند به‌عنوان یکی از عوامل اثرگذار در رونق تجارت و توسعه صادرات کشور ایفای نقش کند.

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ با اشاره به جایگاه راهبردی تبلیغات در اقتصاد کشور تصریح کرد: تبلیغات، پشتیبان اصلی تجارت و صادرات است و خوشبختانه در سال‌های اخیر، این حوزه با پیشرفت‌های قابل‌توجهی همراه بوده و فناوری‌های نوین به‌طور گسترده در خدمت تبلیغات و برندسازی قرار گرفته‌اند.

نوروزپور در پایان تأکید کرد: هرچه پیوند صنعت تبلیغات و برندسازی با فناوری‌های نوین عمیق‌تر شود، امکان حمایت مؤثرتر از تولیدات داخلی، ترویج کالای ایرانی، توسعه صادرات و ارائه تصویری دقیق‌تر و واقعی‌تر از ظرفیت‌های ایران در عرصه بین‌المللی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

📢 مهم‌ترین اخبار


شناسه خبر: 216617
۲۶ آذر ۱۴۰۴ | ساعت: ۶:۲۷ | بازدید: 0
اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

قیمت زنده طلا، سکه، دلار و ارز
فال روزانه امروز چهارشنبه 26 آذر 1404/ نیت کردی و صبر داشتی… نشانه‌ها از برآورده شدن خواسته‌ات خبر می‌دهند( بگو آمین تا محقق شود)