چرا بازسازی روایت ملی ایران در جهان امروز، نقطه عطفی برای برند ملی است؟

نشست تخصصی «بازسازی روایت ملی ایران» با حضور اساتید برجسته، راهی نوین برای تقویت برند ملی در نظم نوین جهانی را بررسی می‌کند.

چرا بازسازی روایت ملی ایران در جهان امروز، نقطه عطفی برای برند ملی است؟
سامان تهرانی
سامان تهرانی
نویسنده

به گزارش نمابان و به نقل از خبرگزاری مهر، اندیشکده مطالعات راهبردی برندسازی ملی ایران با مشارکت مرکز مطالعات عالی روابط بین‌الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، نخستین نشست از سلسله نشست‌های «هفته پژوهشی برند ملی ایران» را با عنوان «بازسازی روایت ملی ایران در نظم نوین جهانی» برگزار می‌کند.

این نشست روز شنبه ۲۲ آذر از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در محل مرکز مطالعات عالی روابط بین‌المللی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و جمعی از استادان برجسته و صاحب‌نظران حوزه روابط بین‌الملل و حکمرانی به طرح دیدگاه‌ها و تحلیل‌های خود می‌پردازند.

در این نشست، محمدرضا مجیدی (عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران)، غلامرضا کریمی (عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی) و مصطفی زمانیان (عضو هیئت علمی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران) به ارائه دیدگاه‌ها و تحلیل‌های علمی خواهند پرداخت.

حضور در این نشست برای پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان آزاد است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق نشانی https://B2n.ir/IRnationbrand1 اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

📢 مهم‌ترین اخبار


شناسه خبر: 169102
۲۱ آذر ۱۴۰۴ | ساعت: ۱۴:۵۵ | بازدید: 0
اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

قیمت زنده طلا، سکه، دلار و ارز
اجرای بی نظیر رضا گلزار با آهنگ عاشقانه جدیدش بنام “عوض شدی”+ویدئو/صدا، قیافه، تیپ، جذابیت همشو شش دانگ زده به اسمش