برنامه «خط قرمز» با اجرای ژیلا صادقی، ترکیبی از تظاهر و احساسات را به نمایش گذاشت که نه تنها اعتماد مردم را از دست داد بلکه تلویزیون را به شادمانی واداشت؛ این چالش عجیب پاییز امسال در فضای مجازی غوغا به پا کرد.
تیویبان نوشت: چندین بار درباره “خط قرمز “نوشتهایم؛ برنامهای سرشار از تظاهر با اجرای نمایشی ژیلا صادقی. هدفشان این است تا عشق به وطن را ضریب دهند؛ در عمل اما نفرت پراکنی میکنند؛ چون مخاطب فریب شعار را نمیخورد. رسانه صداوسیما در گزارشی اشاره کرد که بازدید خط قرمز در فضای مجازی بالا است و نتیجه گرفت:«این برنامه با روایتهای احساسی و جنجالی، توانست اعتماد، انتظار، عصبانیت و غم کاربران را همزمان شکل دهد و به یکی از پرگفت وگوترین پدیده های رسانهای پاییز امسال تبدیل شود.» بماند که این ادعا عبث است؛ بخش عجیبتر جایی است که رسانه تلویزیون خوشحال است که «خط قرمز» مردم را عصبانی کرده!

<!–
–>
منبع: برترینها
بدون دیدگاه