پیامرسان داخلی ایتا از عصر دیروز به طور کامل از دسترس خارج شده و کاربران در نسخههای وب و اپلیکیشن با وضعیت «در حال اتصال» مواجهاند.
عصرایران: پیامرسان داخلی ایتا از حدود ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه روز گذشته از دسترس خارج شده است.

براساس اعلام کاربران، این پیامرسان در هیچ یک از نسخه های وب و اپلیکیشن قابل دسترس نبوده و در وضعیت «در حال اتصال» است.
در چند روز گذشته نیز کاربران این پیامرسان از اختلال گسترده و مشکل در ارسال عکس و ویدئو خبر داده بودند.
<!–
–>
منبع: برترینها
بدون دیدگاه