رسول شیدایی: پژوهش، کلید طلایی عدالت آموزشی در مدارس همدان

مدیرکل آموزش و پرورش همدان تأکید کرد که پژوهش، موتور محرکه تحقق عدالت آموزشی است و معلمان با نوآوری و هم‌آموزی می‌توانند تحولی بنیادین در نظام آموزشی ایجاد کنند.

رسول شیدایی: پژوهش، کلید طلایی عدالت آموزشی در مدارس همدان
سامان تهرانی
سامان تهرانی
نویسنده

رسول شیدایی، مدیرکل آموزش پرورش استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از همدان، بابیان اینکه پژوهش از پیشران‌های عدالت آموزشی در حوزه دانش‌آموزی و معلمان است، گفت:معلمان می‌توانند با انجام پژوهش، روش‌های نوین و مشکلات مورد نیاز مدارس را شناسایی و ارسال کنند و آن‌ها را در اجتماعات یادگیری به اشتراک بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه بهره‌گیری از تجربیات یکدیگر و توانایی اجرای هم‌آموزی از دیگر اهداف این طرح است.افزود: پژوهش و پژوهش‌محوری یکی از محورهای لازم و ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، عنوان کرد: باید بتوانیم دانش را طوری آموزش دهیم که دانش‌آموزان پرسشگر بار بیایند و برای آنان مسئله ایجاد شود و دنبال حل مسئله و روش‌های حل مسئله باشند که این امر یکی از اهدافی است که در روش‌های نوین آموزشی در آموزش و پرورش پیگیری می‌شود.

.

انتهای پیام/

 
اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

نگاهی به چیدمان خونه مجردی شاهانه و مجلل «مجید واشقانی»/ از استخر و مبلمان مدرن تا دکوری‌های هنری و کتابخانه پر از کتاب