مدیرکل آموزش و پرورش همدان تأکید کرد که پژوهش، موتور محرکه تحقق عدالت آموزشی است و معلمان با نوآوری و همآموزی میتوانند تحولی بنیادین در نظام آموزشی ایجاد کنند.
رسول شیدایی، مدیرکل آموزش پرورش استان همدان در گفتوگو با خبرنگار تسنیم از همدان، بابیان اینکه پژوهش از پیشرانهای عدالت آموزشی در حوزه دانشآموزی و معلمان است، گفت:معلمان میتوانند با انجام پژوهش، روشهای نوین و مشکلات مورد نیاز مدارس را شناسایی و ارسال کنند و آنها را در اجتماعات یادگیری به اشتراک بگذارند.
وی با تاکید بر اینکه بهرهگیری از تجربیات یکدیگر و توانایی اجرای همآموزی از دیگر اهداف این طرح است.افزود: پژوهش و پژوهشمحوری یکی از محورهای لازم و ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد .
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، عنوان کرد: باید بتوانیم دانش را طوری آموزش دهیم که دانشآموزان پرسشگر بار بیایند و برای آنان مسئله ایجاد شود و دنبال حل مسئله و روشهای حل مسئله باشند که این امر یکی از اهدافی است که در روشهای نوین آموزشی در آموزش و پرورش پیگیری میشود.
.
انتهای پیام/
بدون دیدگاه