کارگردان بازی ۰۰۷ First Light اعلام کرده که استودیوی IO Interactive در تلاش است تا بهترین سیستم استفاده از سلاح را در تاریخ خود طراحی کند. برخلاف مجموعه Hitman، در این عنوان مبارزات مسلحانه دیگر آخرین راهحل نیست، بلکه بخشی کلیدی از گیمپلی محسوب میشود.
بازی ۰۰۷ First Light قلمروی تازهای برای استودیو IO Interactive بهشمار میرود، چرا که برخلاف مجموعهی Hitman، در این عنوان مبارزات دوربرد دیگر نقش فرعی ندارند. بازیکنان در نقش جیمز باند قرار میگیرند و استفاده از سلاح گرم یکی از اجزای اصلی گیمپلی خواهد بود.
Andreas Krogh، کارگردان گیمپلی بازی، در گفتوگویی با مجله PC Gamer به تفاوت مهم این بازی با آثار قبلی IOI اشاره کرده است. او توضیح داد:
در Hitman، مبارزات دوربرد را برای اکثر بازیکنان بهعنوان آخرین راهحل در نظر میگرفتیم؛ به همین دلیل، این بخش از بازی نسبتاً دشوار بود و اغلب بازیکنان ترجیح میدادند از آن اجتناب کنند. اما این بار شخصیتی داریم که مبارزهی مسلحانه را به گزینهای قابل اتکا تبدیل میکند.
Krogh همچنین تأکید کرده که تیم سازنده برای طراحی سیستم جدید مبارزه، خود را با چالشی جدی روبهرو کردهاند. او در این باره میگوید:
هدف ما این بود که بهترین سیستم استفاده از سلاح را هم از نظر فنی و هم از نظر مکانیکی تا به امروز خلق کنیم. در عین حال، میخواستیم این سیستم روان و پاسخگو باشد.
در Hitman، اگر بازیکن هنگام نفوذ به مناطق ممنوعه شناسایی شود، معمولاً با شکست مواجه خواهد شد؛ چرا که نگهبانان بهسرعت واکنش نشان میدهند و شرایط بهشدت علیه بازیکن میشود. با این حال، جیمز باند نیز مأموریتهای مخفیانه را تجربه میکند، اما در شرایط بحرانی آمادگی بیشتری برای استفاده از سلاح دارد.
Krogh در پایان اظهار کرد:
هدف ما این است که حتی اگر بازیکن قصد مخفیکاری داشته باشد و شرایط طبق برنامه پیش نرود، بتواند با تغییر تاکتیک و استفاده از سلاح، همچنان تجربهای رضایتبخش از بازی داشته باشد.
بازی ۰۰۷ First Light در تاریخ ۲۷ مارس سال ۲۰۲۶ (۷ فروردین ۱۴۰۵) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ ۲ و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. شما همچنین میتوانید حدود ۳۵ دقیقه از گیمپلی بازی ۰۰۷ First Light را از این نشانی مشاهده کنید.
بدون دیدگاه