ارتقای چشمگیر در ساخت بازی The Outer Worlds ۲

استودیو آبسیدین جزئیات جدیدی از بهبودهای گسترده در سیستم مبارزات و حرکت در بازی نقش‌آفرینی مورد انتظار The Outer Worlds 2 را به اشتراک گذاشته است.

ارتقای چشمگیر در ساخت بازی The Outer Worlds ۲

به گزارش نمابان، کارگردان این بازی اعلام کرد که تیم سازنده با الهام‌گیری از بازی Destiny به عنوان یک چراغ راهنما و دریافت مشاوره از استودیوی سازنده Halo، سیستم گان‌پلی و مبارزات این عنوان را بازسازی کرده تا تجربه‌ای بسیار روان‌تر و لذت‌بخش‌تر از نسخه اول ارائه دهد.

به نظر می‌رسد استودیو آبسیدین به بازخوردهای طرفداران در مورد نسخه اول The Outer Worlds به دقت گوش داده و قصد دارد در نسخه دوم، تجربه‌ای بسیار عمیق‌تر و جذاب‌تر را ارائه دهد. برندون آدلر، کارگردان بازی، در مصاحبه‌ای جدید با GamesRadar، توضیح داد که بهبود مبارزات یکی از اولویت‌های اصلی تیم توسعه بوده است.

آدلر گفت:

ما از همان ابتدا می‌دانستیم که بازیکنان چه بهبودهایی را از ما می‌خواهند. مبارزات به طور کلی یکی از این موارد بود. ما سیستم‌های رویارویی با دشمنان را از نو ساختیم تا تنوع بیشتری داشته باشند و آن بخش از مبارزات، حس واقعا خوبی را منتقل کند.

برای دستیابی به این هدف، آبسیدین حتی از کمک استودیوهای دیگر نیز بهره برده است. آدلر تأیید کرد:

ما خوشبختانه توانستیم با استودیو ۳۴۳، یا همان Halo Studios، کار کنیم. آن‌ها بازخوردهایی در مورد گان‌پلی ما و تنظیماتی که می‌توانیم بهبود ببخشیم، ارائه دادند و ما تمام آن موارد را اصلاح کردیم.

علاوه بر این، متیو سینگ، کارگردان طراحی بازی، از عنوان تحسین‌شده Destiny به عنوان یک چراغ راهنما برای دستیابی به حس و حال ایده‌آل در مبارزات و حرکت استفاده کرده است. آدلر افزود:

ما زمان زیادی را در اوایل پروژه صرف اصلاح و تلاش برای رسیدن به آن حس خاص کردیم.

بهبودها تنها به تیراندازی محدود نمی‌شود. آدلر تأکید کرد:

فقط مکانیک‌های تیراندازی مهم نبودند، بلکه حرکت نیز اهمیت داشت. ما سعی کردیم حرکت در دنیای بازی را بسیار لذت‌بخش کنیم و اصطکاک آن را کاهش دهیم. به همین دلیل، قابلیت‌های سر خوردن و پارکور زیادی به بازی اضافه کرده‌ایم. به نظر من، ترکیب همه این موارد در کنار یک بازی نقش‌آفرینی که از قبل خوب است، مانند یک کمال‌بخش نهایی عمل می‌کند.

بازی The Outer Worlds 2 در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری X/S، پلی‌استیشن ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد و از روز اول در سرویس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.


شناسه خبر: 37949
۱۷ شهریور ۱۴۰۴ | ساعت: ۹:۴۵ | بازدید: 0
اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه