هفته گذشته، کاربری به نام «کارول»، تجربه وحشتناکی که به دلیل تماشای ناخواسته یک تبلیغ از سریال Pluribus داشت را در فروم LegalAdviceUK به اشتراک گذاشت.
این فرد که صاحب یک یخچال هوشمند تبلیغدار بوده با نگاه کردن به یخچالش پیامی را دیده که نوشته بود «ببخشید که ناراحتت کردیم، کارول». این شخص جمله یاد شده را خطاب به خودش دیده و همین موضوع باعث شده او دچار حمله عصبی شود و با این تصور که کسی قصد دارد از طریق یخچال با او ارتباط برقرار کند، به بیمارستان مراجعه نماید.

این شخص، وقتی که از بیمارستان مرخص شده، هنگام گشت و گذار در فیسبوک با مشاهده تبلیغی مشابه، واقعیت را فهمیده است. چنین حادثهای چالشهای تبلیغات هوشمند را به خوبی نشان میدهند و بر لزوم دقت بیشتر در طراحی تبلیغات شخصیسازی شده، تأکید میکند.
منبع: گیمفا
بدون دیدگاه